Translate

02 maja 2013

porządownik biżuterii:)

Ostatnimi czasy ciągle narzekałam na bałagan w szkatułce z biżuterią i w końcu położyłam kres temu marudzeniu i zrobiłam sobie na szybkiego takie pudełeczko na kolczyki, które nie będą się już wieszały na łańcuszkach:) Wykorzystałam pudełko po czekoladkach, obkleiłam je kolorowym samoprzylepnym papierem a do środka wmontowałam tekturkę obklejoną materiałem, pod spód podłożyłam miękką otulinę 
a na bawełniane koronki wieszam kolczyki:)

a i muszę się jeszcze pochwalić, że większość kolczyków z górnej i środowej półki to moje dzieła:)







A tu dzieło mojej 1,5 rocznej córci pt.'' Nowa kompozycja kwiatowo - kredkowa"
Artystka na całego i od małego:) Po skończeniu swojej kompozycji zakrzyczała: TADAAAAA!!!!!
A w kompozycję wkomponował się jeszcze kolejny "kwiat" - różyczka - tyle , że na ciele Jagódki- taka ją dopadła choroba na weekend coby nam się nie nudziło:/




2 komentarze:

  1. Pięknie tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej.a Ciebie zapraszam w odwiedziny.Pozdrawiam ciepło i wiosennie,Jola

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słówka:)