Translate

21 grudnia 2014

Advent, Advent ein Lichtlein brennt, erst eins,dann zwei, dann drei , dann vier, dann steht das Christkind vor der Tür

... i tak właśnie zapłonęła czwarta świeca w wieńcu adwentowym


 A w kalendarzu adwentowym zostały już tylko 3 woreczki:)
Wszelkie przygotowania już poczynione:)
Kartki wysłane- dla najważniejszych bliskich Maja sama narysowała kartkę i napisała życzenia:


 Jezuskowi w stajence Maja narysowała kominek, bo "zimno jest przecież"- kochana moja:)

A jeśli chodzi o jej rysowanie , to dostała jej praca w konkursie szkolnym-
"Portret Mikołaja"-wyróżnienie:)

A tu jeszcze kilka zdjęć z kiermaszu z zeszłej niedzieli:



Nawet mąż się włączył do kiermaszu i przygotował stojak na ozdoby oraz zamontował lampki w doniczkach


Lampki zrobione na styropianowej kuli z szyszek, kolorowych światełek i białej organzy. Na żywo jeszcze cudniejsze (2 sztuki zmontowałam), Były jednak tylko podziwiane, ale moje dzieci ucieszyły się bo będą stały teraz w ich pokojach.





cd kartek następnym razem bo wiele czeka na pokazanie:)


1 komentarz:

  1. Ja mam nadzieje, ze moje zamówienie odłożone aż mnie skręca, że tam nie mogłam pobuszowac oj coś bym kupiła... Mam nadzieje ze karteczka od nas doszła pozdrawiamy zdolne dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słówka:)