Translate

26 marca 2013

Niebo- postanowienie lutowe:)

Chciałam pokazać dziś moje dzieło z listy postanowień na ten rok. Opóźnienia dopuszczalne więc się ciut odwlekło w czasie , chociaż gotowe jest od jakichś dwóch tygodni, to brakowało mi czasu na zrobienie zdjęć. Album zawiera zdjęcia z budowy naszego gniazdka - siódmego nieba- nic mi więcej nie potrzeba:) Warto marzyć:) Chociaż w najśmielszych marzeniach własnego domku nie śniłam - co najwyżej mieszkanie:) Powiem szczerze, że nadal nie dochodzi do mnie, że to MOJE osobiste NIEBO:)







A tu nasza córeczka wykrzyczała" żeby się moje marzenia sprężyły" - no i się sprężają:)








Ciąg dalszy nastąpi:)

3 komentarze:

  1. No no no :) Na żywo jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńko albumik tez sobie taki zrobie :P jak sie domek wybuduje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Zapraszam po wyróżnienie w Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słówka:)