Translate

29 lutego 2012

roczek Julii

Zbliżają się drugie urodziny córci mojej siostry, której jestem Matką Chrzestną i już obmyślam plan co tu stworzyć. Uwielbiam używać zdjęć, bo mało kto wywołuje teraz zdjęcia - wszystkie w komputerze są zazwyczaj . Ten albumik podarowałam jej rok temu i zawiera zdjęcia z każdego miesiąca jej pierwszego roku życia.






















Zaczęłam działać już świątecznie - jajecznie. Myślę, że jutro coś pokażę - jak mi moje serduszka pozwolą skończyć to co zaczęłam:)

3 komentarze:

  1. Fajny albumik:) A Julka jaka "młoda"

    OdpowiedzUsuń
  2. albumik cudny ... pozdrawiam i zapraszam do siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację z tym wywoływaniem zdjęć. Ja odkąd poznałam skrapbooking nie wyobrażam sobie tradycyjnego, "bezpłciowego" albumu.
    Ten Twój jest świetny. Gratuluję pomysłu.Kolory też mi się podobają, w sam raz dla bobasa - dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słówka:)